lördag 14 maj 2011

Jag tycker glaset är halvfyllt!

Idag har jag tittat tillbaka på livet, eller bloggen rättare sagt. Hittade min att-göra-lista. Saker som jag skulle vilja lära mig, men ännu inte "hunnit".
Jag tycker bestämt att jag kommit en bit på väg.

Jag dansar visserligen inte Salsa, men jag provade Zumba. Förmodligen hade jag lärt mig om jag inte blivit skadad efter tredje gången.

Jag har heller inte lärt mig hela franska språket, men bokat en semesterresa till Frankrike och lärt mig säga - À tout à l'heure! Nära, nog för mig!

Jag går till gymmet och powerwalkar och tycker nästan om det.

Jag har inte lärt mig dyka men har tagit på våtdräkten och hoppat ner i kanalen för en timmas simning. I ärlighetens namn var det en timmas flyt/simtur, men oavsett teknik så var det både blött och kallt. Precis som med dykning.



Det går faktiskt bättre än väntat. Jag står beredd för utmaningar kan jag märka! 

1 kommentar:

  1. Ha, se där, du är verkligen på gång. De flesta av oss står förvånade och undrar varför INGEN av våra planer förverkligats. Go girl!
    Ingrid

    SvaraRadera