måndag 12 juli 2010

I did it!

Yes! Jag körde Johan till tågstationen i rusningstrafik. Eller...jag körde inte dit. Jag memorerade vägen dit och körde sedan hem. Vänster, vänster, vänster. Man måste hålla sig på vänster sida. Därför säger jag vänster, vänster till mig själv. Hoppas det går över. Oliver fick följa med. Men han fick inte prata. för då kan jag inte koncentrera mig på vänster, vänster. Bilarna är verkligen överallt! Men jag klarade det och fick en spontan applåd av Oliver när vi körde upp på gårdsplanen. Femåringar fattar verkligen läget. 

1 kommentar:

  1. oj oj ja du det verkar som om ni har en hel del att ta till er. Jag kan tänka mig att ni somnar gött på kvällarna av ren utmattning med allt nytt... Tänk så mycket intryck en bebis får per dag inte konstigt att de måste sova så mycket...
    Ert hus ser ju jätte mysigt ut. Förstår att ni har de lika varmt som vi.
    Zelia sticker på kollo i morgon för 6 dagars lugn för oss...
    Hälsa alla,& kram

    SvaraRadera