onsdag 10 november 2010

Utmaningar

Dax för förändring. Jag gör en lista över saker som jag skulle vilja göra men ännu inte gjort. Bara att pricka av.

1. Bli elitgymnast (skippar kanske elitbiten).
2. Dansa Salsa, Jazz eller annan svängig dans.
3. Lära mig franska.
4. Lära mig spanska.

Ser redan en trend här. Jag är till en början i fel land.

 5. Dyka (den är jag inte helt säker på eftersom jag inte gillar annat vatten än varmt badvatten).
 6. Lägga av med Facebook.
 7. Tycka om att ta en joggingtur på morgonen (kanske t.o.m innan frukost, men blir nog den svåraste   utmaningen hittills. Den kanske jag rent utav skiter i ).

 8. Lära mig spela gitarr.
 9. Ha självhushåll.
10. Bli vegetarian (det kan underlätta nödvändigheten att behöva slakta i ett självhushåll, och kanske också vara bra om man ska bli gymnast).

11.
12.
13.

Så. Det får räcka. Jag är väl uppe i 97 år om jag lyckas pricka av allt. Om jag inte dött innan av joggingturen innan frukost förstås.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar