lördag 2 april 2011

Veckans citat

Veckans citat sagt av Ina som beskrev hur hon kände sig efter Halloweenfesten förra året:

- Jag var så full att jag inte kunde sitta på stolen!

Hoppsan! Det lät ju inte bra. Så blir det när engelskan håller på att snirkla sig in i svenska språket.

När som helst nu får jag nog en kommentar om min nya frisyr. Klippte mig i torsdags. Vi tar en sväng till puben, The Horse & Groom, och ser om det hjälper på synen något.



Ina fick håret klippt av frisör som kom hem till oss. 7 pund. Det var bra pris.

1 kommentar:

  1. Det var skönt att det inte var jag som satte mig "i huvudet" på dig :) . Äta bör man... det håller jag med om.
    På tal om Inas uttalande ovan, så känner jag igen det :) . Första sommaren efter att vi varit i DK ett år, sa Johan hos grannen en dag när han ätit middag där då han lekte med deras pojkar "Jag är SÅ FULL!". Det tyckte de var väldigt kul och det tog ett par ögonblick innan föräldrarna förstod vad han verkligen menade och att han inte härmade några groggy föräldrar.
    SÅ härligt med pub, är ni ute och äter nu igen ;). Vi har nästan varit hos er idag, då vi varit på Chessington för första gången. Det blev dagens sätt att fira Johan som fyller år. Det var lagom stort och fanns lite av varje där. Fast L som varit på Thorpe park tycker att det är bättre, för de som är lite äldre.

    SvaraRadera