fredag 29 april 2011

In holy macarony

Ah! En pizza med brudparet som motiv. Det vill jag ha. Det är en av fördelarna med det här landet. Dom har inget filter för vad som kan göras. Allt går igenom. Inget snyggofilter. 


En dag firad av hela engelska befolkingen plus några till. Nä, jag vet inte om det var precis alla, men flertalet har haft street partys. Även vi. Vi hade en sluten grupp om tre familjer. Massor av mat, kakor och tårtor. Trevligt!



Det var jobbigt med giftemål, och nu är jag trött. Igen. Men vi har fått lite idéer till bröllop. Tror bara inte jag vill ha en timme och femton minuters ceremoni. Satsar snarare på en minut och femton sekunder. 





1 kommentar:

  1. Pizzabilden är ju HELT otrolig :) ! Men jag vet inte om jag håller med om att allt passerar. I helgen förstod jag att några bekanta lagt ut en bild från bröllopet på fb och den tog genast bort överallt. Hos de som har den kvar kan jag inte se den. SUPERSKUMT, är det ändå någon som ser och håller koll på allt vi gör...
    Kul med streetparty! Det var flera här i byn också. Hade ni en TV ute och tittade på?
    Undras om ni hinner säga era löften, I WILL (fast ni kanske ska säga "I JOHAN"...) samt få på ringen inom loppet av den tiden... :) ?!

    SvaraRadera