lördag 1 oktober 2011

God morgon!



Jaa... Hon verkar ju fullständigt normal som står där i morgondaggen och fotograferar sin egen pyjamas. Som hon har på sig.

Och det är väl tur. Annars hade det väl varit mer oroväckande.

Men det är alltid lika härligt att vara hundägare. Hundar vill kissa på morgonen oavsett veckodag. Så det är bara att rulla ur den varma sängen och gå ner och släppa ut hundarna. Har man inhägnat så borde man kunna släppa dem utan att följa med ut, men har man räv som bestämt sig för att deras genomfart är vår tomt så hjälper inte det höga staketet, eftersom det är hålor lite här o var under staketet.

Genom några små hålor kommer inte Heather ut, men det gör Felix. Nu är det inte på landet i Skåne vi bor, utan har lite mer trafik runt om. Felix går alltså inte ut själv längre. Så varje morgon samma sak. Jag står på gräsmattan och stirrar på Felix, så han inte får för sig att gå upp i skogen där det är flest hålor. Felix stirrar tillbaka.





2 kommentarer:

  1. Nu gick det att kommentera på den andra bloggen jag inte kunnat kommentera på under några dagar, så jag hoppas att det funkar här också...
    Är det inte barnen så är det husdjuren man passar på :) . Jag älskar sista bilden på blommorna. SÅÅÅ fint det ser ut!

    SvaraRadera
  2. Ja, antingen eller... Jag tycker själv att pelargonerna ser lite Grekland ut. ;)

    SvaraRadera