lördag 19 april 2014

Choklad


Det kom en liten påskgumma med gåtor. Hon hade gömt chokladägg i trädgården, och gåtorna gav svar på vart dom var.

Innan gumman gömde ägg åkte jag till stan för ansiktsbehandling. Väl värt varenda penny. Min hud var så torr att dom fick lägga på flera kilo produkter. Jag vägde därför mer när jag körde därifrån. 

Jag har ofta lite svårt att slappna av när jag måste. Men jag gjorde mitt bästa. Det hade gått bättre om jag var lite varmare. Under stora täcken låg jag, och ändå kunde det vara lite varmare. Värmemadrassen som inte varit på sedan oktober fick dom sätta igång. Nästa gång ber jag dem sätta på full värme, och så tar jag långkalsonger på.



                                  








Glad Påsk! 

Nu är vi proppmätta efter lamm med rosmarin och vitlök serverat med potatissallad med mera.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar