söndag 1 januari 2012

Detox


Jag tror att jag behover gora en internet detox. Nu har jag ofrivilligt varit utan nat en vecka och kande forsta dagarna hur beroende jag var. Pa sjatte dagen var det sa att det borjat ga over, man tanken slog mig att kanske stanna uppe till tolvslaget, och inte for att det var nyarsafton, utan for att internet var tillbaka.



Stellenbosch ligger tjugo minuter harifran, och ar var basta lilla stad. Mer an en gang har vi akt dit for att ata glass.

Igar kvall tog vi en liten aktur for att titta pa vara grannars hus. Hittade mer an en tomt til salu. Gissar att man fint skulle kunna ha en naturlig sluttning till vattenrutchbana. 2534 kvm pa kraftigt sluttande tomt.



Imorgon aker vi hem. Tar en tur och provar vin i eftermiddag. 








1 kommentar:

  1. Ser ljuvligt ut!! Håller med om att man blir nätberoende :) . Framför allt blir jag stressad av allt som jag kanske kommer att ligga efter med om jag inte har varit inne och kollat läget ett tag. Fast det är också rätt skönt att bara strunta i mail, bloggar, websidor och annat några dagar.
    Välkomna hem igen! Undras om ni hann till det stora regnet som kom idag :) ?

    SvaraRadera