onsdag 12 december 2012

Ett smörgåsbord













Ekorren utan svans matar vi extra mycket

3 kommentarer:

  1. Otroligt! Vad många djur. Så fin! Sitter hunden nöjt och tittar på eller får hon frispel?
    Hur kan ekorren vara utan svans? Hur klarar den sig då...

    SvaraRadera
  2. Hunden är nära en hjärtattack! Jag vet inte hur länge en ekorre utan svans klarar sig. Beror kanske på hur mycket den hoppar mellan trätopparna? :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag här här för att uppdatera mig. Och för att påminna mig om att jag också har haft ett liv i England och hur mysigt det var. Tänker att det är tur att du inte bloggar mer än du gör, för då skulle jag vara chanslös i att läsa ikapp :) . Efter ett sportlov i Alperna v 8 har jag nu haft en otroligt intensiv arbetsvecka. R är FORTFARANDE kvar i England, men hemma på helgerna. Alla mår bra, men det är mycket vardag...
    Ekorren kan nog inte hoppa alls mellan träden utan svans... eller. Hmmm, vi får nog aldrig svar på denna fråga. Intressant i alla fall att du såg en ekorre utan svans, det har jag aldrig gjort eller hört om förut :) .
    Massor av kramar! Ingrid

    SvaraRadera