tisdag 20 november 2012

Påbörjad flyttstädning


Så var det dags att lämna vårt fina hus. Vi har visningar och jag städar och plockar undan som om det vore min egen husförsäljning. Men sedan är det väldigt skönt att gå omkring i sitt välstädade hem.

Jag vet inte hur många skitiga hem jag tittat på som varit till försäljning. Man har en helt annan inställning till hur man visar upp sina hem här. Ja, vad vet jag? Mitt hem kanske kan vara blankare, men det ligger inte tandkrämstuber och badlakan lite här och var. Husen säljs kanske ändå. Dom kanske inte behöver städa. Det är kanske bara jag som tror.

Nåja. Nu är det någorlunda undanplockat. Gud nåde den som tar fram en endaste pryl. Nobody moves, nobody gets hurt...




Jo, jag skulle nog kunna trivas i det här hemmet. 






4 kommentarer:

  1. Oj!! så fint :)känner knappt igen mig ;)

    SvaraRadera
  2. Hallå där! Det ser precis ut som det brukar...

    SvaraRadera
  3. Wow! Vem skulle inte vilja flytta in i det här huset?
    (Hoppas jag inte råkar ta bort kommentaren igen när jag ska skicka den...)

    SvaraRadera
  4. WOW vad fint! Ni är bra hyresgäster! Så kul att ha ett nytt hus att se fram emot! Jag glädjs verkligen med er!! KRAMAR.

    SvaraRadera