söndag 12 maj 2013

Richmond Park

Jag har säkert sagt det förr, men det är tur att inte barnens gnäll och bråk hörs på bilderna. Hela vägen runt gnälldes det och retades. Men inte så mycket före glassen som efter. För man kan ju inte få två glassar... Våra barn hördes över hela Richmond Park. Men det tog jag inte bild på.

Så mitt i London ligger parken. Dit åker alla. Alla ska ta mig sjutton cykla sitt fortaste runt, runt, runt. Men om man anstränger sig kan man ta foton utan galna cyklister. Och utan gnälliga ungar.













 Och tittar man riktigt noga ser man att det sitter papegojor i träden och skriker lika högt som våra barn.




3 kommentarer:

  1. Finfint! Jag hade då inte gnällt om du tvingat med mig dit...

    SvaraRadera
  2. Du lyckas jättebra! Det ser HUR fridfullt som helst ut på bilderna :) .
    Jag visste inte att de hade vilda papegojor där!
    Vad har ni för sommarplaner? Kommer ni något till Sverige?
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingrid - Vi kommer till er i Augusti! När passar det? :)

      Radera